Miss Fleur er en online modebutik. Vi er blandt andet autoriseret Sigma forhandler, og sælger Sigmas populære pensler og make-up. Derudover sælger vi tøj, smykker og en masse andre spændende ting. Miss Fleur er en momsregistreret virksomhed med CVR-nr 34984816.

Vi bestræber os på at yde den bedste service. Vi besvarer blandt andet altid emails indenfor 24 timer. Vi har altid hurtig levering, da alle bestillinger afsendes samme dag eller dagen efter.

Webshoppen vil ofte blive opdateret med nye spændende varer, samt specielle tilbud og udsalgsvarer.

På facebook-siden vil der ofte være konkurrencer samt information om forskellige tilbud. Alle nye varer vil blive lagt ud på facebook-siden med info, priser og links til webshoppen.

Vores mission er at kunne levere unikt modetøj til en fordelagtig pris. 

Missfleur - Modetøj til dig som vil være unik! 

Instagram: http://instagram.com/missfleurdk
Facebook: www.facebook.dk/missfleurdenmark 

Bedøm din handel på Trustpilot: 
http://www.trustpilot.dk/review/missfleur.dk

STØRRELSESGUIDE!

Alle varerne på hjemmesiden er normale i størrelsen, med mindre andet er angivet under den enkelte vare. Hvis du svinger mellem to størrelser, bør du vælge den største. Er du i tvivl angående størrelse, er du mere end velkommen til at sende en mail til missfleurdk@yahoo.dk og få mere information om den enkelte vares størrelse! 

Priser: 

Alle priser er angivet i danske kroner og inklusiv 25% moms. 

Bestilling: 

Når din ordre er modtaget, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os. Herefter behandles ordren, og afsendes hurtigst muligt. 

Betalingsmuligheder:

Hos Miss Fleur er det muligt at betale med kreditkort, hvor betalingen sker gennem PayPals sikre betalingssystem.

Levering:

Så snart din ordre er modtaget, behandles den og gøres klar til afsendelse. Alle ordrer afsendes indenfor 2 dage, såfremt varen er på lager. Vi bestræber os på hurtig levering, og vil derfor oftest sende dine varer, dagen efter at ordren er modtaget. 

Fragtpris:

Hos Missfleur.dk har vi flere forskellige fragt muligheder, som du kan vælge imellem. Vi sender med Post Nord, DAO og GLS. 

1. DAO LEVERING
Levering med DAO omfatter levering til nærmeste DAO pakkeshop. Varen leveres altså ikke direkte på din adresse, men skal afhentes i en pakkeshop nær dig. DAO levering er forsikret, og derfor ydes der garanti, såfremt pakken forsvinder under leveringen. Leveringstid 3-5 dage. Tjek om der er en DAO pakkeshop i nærheden af dig via dette link: http://coolrunner.dk/indleveringssteder

2. GLS PAKKE UDEN OMDELING
Forsikret levering. Leveres til GLS pakkeshop nær dig. Med Track and Trace så du kan følge din pakke fra afsendelse til modtagelse. 

3. POST DANMARK PAKKE UDEN OMDELING
Postpakker sendes med Track & Trace, så du kan følge din pakke fra afsendelse til du modtager den. Postpakker leveres i pakkeboks eller på Posthus nær dig, så du skal selv sørge for at få afhentet din pakke. Skal du bruge dine varer hurtigt, anbefales det også, at du vælger pakkepost. Leveringstid 1-2 dage.

5. POST DANMARK FORSIKRET PAKKE MED OMDELING
Forsikret levering direkte til din adresse. Med Track & Trace så du kan følge din pakke fra afsendelse til du modtager den. Leveringstid 1-2 dage.

Returbetingelser:

Der er altid 14 dages returret fra den dag du modtager dine varer. Varerne skal være ubrugte og i original emballage, når de returneres. Ønsker du at returnere din(e) vare(r), bedes du sende en mail til os på missfleurdk@yahoo.dk med ønske herom. Vi sender herefter en returseddel til dig, som du bedes udskrive og vedlægge i pakken, når du returnerer. Når vi har modtaget din returforsendelse, behandles den, og returbeløbet overføres til din PayPal konto/dankort efter nogle dage. Bemærk venligst, at du som køber står for alle omkostninger i forbindelse med returnering. Det vil sige, at diverse leveringsomkostninger, herunder porto, ikke gives retur.

Fejl og mangler:

Alle varer tjekkes grundigt for fejl og mangler inden afsendelse, men skulle der alligevel ske en fejl, bedes du kontakte vores kundeservice på missfleurdk@yahoo.dk hvorefter vi behandler din forespørgsel og finder en løsning herpå.

Reklamationsret:

Der gives reklamationsret efter købeloven i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produkter, som er opstået indtil 24 måneder efter at varen er modtaget.

En forudsætning er, at fejl og mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen, eller anden skadevoldende adfærd der har medført fejlen eller manglen. De 2 års reklamationsret betyder, at du kan få varen ombyttet, få pengene retur,eller et afslag i prisen, vurderet ud fra den enkelte sag. Det betinges at reklamationen er berettiget. Reklamationen skal finde sted i rimelig tid efter fejlen eller manglen er konstateret. Inden for to måneder, anses for at være rettidigt. For varer som har begrænset holdbarhed, er klagemuligheden begrænset til den holdbarhedsperiode som er oplyst på varen.

Der er INGEN garanti på pallietter, sten, glimmer og sølv/guld belagte smykker.