Returpolitik

Returpolitik

Der gives reklamationsret efter købeloven i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produkter, som er opstået indtil 24 måneder efter at varen er modtaget.

En forudsætning er, at fejl og mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen, eller anden skadevoldende adfærd der har medført fejlen eller manglen. De 2 års reklamationsret betyder, at du kan få varen ombyttet, få pengene retur, eller et afslag i prisen, vurderet ud fra den enkelte sag. Det betinges at reklamationen er berettiget. Reklamationen skal finde sted i rimelig tid efter fejlen eller manglen er konstateret. Inden for to måneder, anses for at være rettidigt. Fragtomkostninger ved reklamation betales af køber. For varer som har begrænset holdbarhed, er klagemuligheden begrænset til den holdbarhedsperiode som er oplyst på varen.

Der er ingen garanti på pallietter, sten, glimmer og sølv/guld belagte smykker.